Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Nietypowe święta...

Nietypowe święta...

Nareszcie, już za kilka dni są Święta, ale śniegu nie widać... Tak smutno bez niego, bo pomimo tych ogromnych ilości światełek na domach, na sklepach to mimo to czegoś brak- śniegu :-(( troszke smutno mi. Gości będzie u mnie sporo.. część będzie nocować.. Hmm.. zapowiadają się długie święta..
A Sylwester... Oh.. niewiem. Mam dwa zaproszenia- u kolegi i siostry ciotecznej, ale zostanę pewnie w domu, bo wszędzie będą pary a ja sama.. i lipa;/ Coś ten roczek będzie nieciekawy... A może znajdzie się jakaś osóbka i pójdziemy na dyske razem... NA śięta jak pójdę na dyskę to popytam się znajomych czy ktś ma chęć na sylwka dobaru.. Ponoć ma być fajnie.. pokaz sztucznych ogni, dawna fajna -zapomniana muzyka.. W ubiegłym roku byłam u kumpeli Kingi, bardzo fajnie było.. normalnie bomba:)

Chciałam dodać jakieś fotki tu,ale przeglądaraka wariuje.... Jak się polepszy to dodam fotki świąteczne oczywiści.. Buziaczki pa:)

puste-spojrzenie 21/12/2006 12:49:43 [Powrót] Skomentuj proszę...



Ja tam sylwka w domku spedze. Jakos nikt mnie nie zaprosil. Badz do kumpeli pojde. W te swieta tez mi brakuje sniegu. Tak pusto bez niego. Moze w sylwestra spadnie. Zycze Ci wspaniale spedzonych swiat, u boku bliskich Ci osob. By smutek nie poajwial sie na Twej twarzy. Pozdrawiam milo.
RoSsY 23/12/2006 19:16:33
| brak www IP: 80.51.227.9

Gdy pierwsza gwiazdka na niebie zabłyśnie, Niech Cię aniołek ode mnie uściśnie. Na wigilijnym stole opłatek położy i w moim imieniu życzenia Ci złoży.
Serdeczne życzonka uśmiechu i słonka... Śniegu po pas białego pod choinką dużo dobrego, a Sylwestra z Nowym Roczkiem powitaj chwiejnym kroczkiem.
niewiele-chce.blog4u.pl
karolina 21/12/2006 17:31:43
| brak www IP: 83.7.146.154





Nastaje noc... ta kolejna samotna spragniona twego ciepła twego dotyku... tule sie do poduszki chcąc sobie wyobrazić, że to Ty....ale jakże ona bez uczuć nie odwzajemnia tego,czego pragne iskierka miłości gaśnie powolutku wracaj do mnie nim.... będzie za późno..

Menu
do początku
Dodaj do Ulubionych


Księga Gości
Ksiega Gości
Dodaj do Księgi
2
gadu - gadu: 7491603 Ststus GG

Mój Profil



Ulubione






Archiwum 2007
Luty
2006
Grudzień
Listopad
Wrzesień
Sierpień


Linki
ciekawe blogi
Na faLi...
KUnIUs
Godne uwagi:
*Ona Umie pomagać, doradzać i jej piękny blog*
*a jak aniołek*
*dzięki jego słowom, uwierzyłam w siebie... że można zapomnieć o złych sprawach... :)
..::Rossy::...
JESKA14


Licznik Odwiedzin
47060


Gada teraz:

kalendarze na bloga



Powered by blogi
aliasy www & piksele